.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفای نمایندگان در مسلک انقلابی جایگاهی ندارد

شمال نیوز: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و نمایندگان در هر شرایطی باید به مردم امید بدهند که می توانند کشور را نگه دارند و این استعفای نمایندگان بدلیل کاهش بودجه های استانی در مکتب و مسلک انقلابی جایگاهی ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، ناصر عاشوری عصر شنبه در جمع مدیران راه و شهرسازی استان اظهار داشت: این مراسم به منظور تقدیر مادی و معنوی ار راهدارانی است که برای ارائه خدمت به مردم  از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی افزود: هنر مدیران این نیست که بگویند نمی توانیم، هنر مدیران در این است که بگویند ما می توانیم و اگر چناچه به بن بست رسیدند راه را پیدا کنند و توان ساختن راه جدید را داشته باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای اخیر تنی چند از نمایندگان مجلس در خصوص کاهش بودجه استان ها گفت: اگر کشور از لحاظ بودجه ای و مالی در مشکلات باشد با وجود همه مشکلات وظیفه نمایندگان حضور در صحنه است و باید در برابر مشکلات مقاومت داشته باشند.

عاشوری تاکید کرد: امروز باید نمایندگان به دنبال فاینانس های جدید و ایجاد قرار دادهایی برای ایجاد منابع غیر نفتی باشند.

وی تصریح کرد: مدیران و نمایندگان باید در صحنه حضور داشته باشند و به مردم امید بدهند که در هر شرایطی می توانند کشور را نگه دارند.

نماینده مردم فومن و شفت در این مراسم اذعان داشت: استعفای نمایندگان مجلس در مکتب و مسلک انقلابی جایگاهی ندارد.

سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه گیلان نیز در این مراسم گفت: راهداران درکنار پلیس راه و حتی گاهی بیش از پلیس راه به مردم ارائه خدمات می دهند.

وی افزود: در بحث ساخت راه ها و شناسایی نقاط حادثه خیز اقداماتی از سوی راهداران صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری 115 نفر در استان بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: امید است در بحث جاده های استان بخصوص در نقاط پر خطر و حادثه خیز اعتبارات را که مهمترین عامل استاندارد سازی جاده ها است به کمک مسئولان استان اخذ کنیم.

وی با تاکید بر کاهش 13 درصدی تعداد مجروحان حوادث جاده ای استان گفت: اقداماتی که از سوی راهداران صورت گرفته موجب کاهش خسارات شده است.

سرهنگ رستگار اظهار امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم و استاندارد سازی جاده ها شاهد کاهش حوادث باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.476 seconds.